Strony
Powiązane
  • Wiedza w cenieWiedza w cenie
    W dzisiejszych czasach wiedza jest naprawdę bardzo wartościowym i cenionym towarem, którego niestety nie mamy zbyt wiele na naszym rynku. Osoby młode zwykle nie chcą się uczyć uważając, ze ich …
  • Zus dra drukZus dra druk
    Druki ZUS. Druki zakładu ubezpieczeń społecznych nie należą do najbardziej intuicyjnych i prostych. Kiedy księgowy czy kadrowy wręcza pracownikowi do wypełnienia jakiś druk, z góry wiadomo, że zapewne będą kłopoty …
  • Nauka pod przymusemNauka pod przymusem
    Nauka pod przymusem jest to jedna z najokropniejszych nauk jakie mogą być. Otóż nie przynosi ona żadnych efektów. Raczej brniemy w to dalej i popełniamy jeszcze więcej błędów. Psychika człowieka …

Audiobooki w szkole – dobrze czy źle?

Korzystanie z coraz nowszych propozycji pomocy naukowych staje się bardzo ciekawym do zaprezentowania zagadnieniem. Uczniowie coraz chętniej korzystają z nowoczesnych form naukowych, często w tym aspekcie posiłkują się audiobookami. Jest to o wiele lepsza alternatywa przerabiania lektur, choć niewątpliwie realny kontakt z książką jest zdecydowanie lepiej postrzegany przez nauczycieli. W wielu przypadkach wykorzystywanie takich nowoczesnych urządzeń staje się ciekawą perspektywą przyswajania wiedzy. Jak najbardziej audiobooki mogą okazać się pomocne. Niektórym uczniom tego typu elementy będą ułatwiały przyswajanie materiału, zdobywania wiedzy. Zdarza się, że znajdą się uczniowie, którym takie nowoczesne zabawki, które mają funkcjonować, jako pomoc naukowa mogą jedynie przeszkodzić. Do nauki trzeba podejść indywidualnie. Najlepiej, aby uczeń, któremu zależy na ocenach, zdobywaniu wiedzy, dalszej edukacji, sam ustalił czy takie propozycje dodatkowe mu będą pomocne czy raczej będą przeszkadzać.

Comments are closed.